Danmarks Matematiklærerforening

PRØV!

WEBBASERET

Prøvespørgsmål til de

Mundtlige og

Skriftlige prøver

Gå til hjemmesiden

Kurser 2018

Forlaget MATEMATIK - Danmarks Matematiklærerforening

Emnet er:
Forenklede Fælles Mål og
Læringsmålstyret undervisning

5 kurser:

1. Forenklede Fælles Mål
Inspirationskursus/Kick off kursus

2. Heldagskursus

3. Længerevarende kursusforløb

4. Faglig inspiration

5. Matematik i børnehaveklassen
og forenklede Fælles Mål

Kontakt os for at skræddersy
en dag eller eftermiddag som
passer til netop jeres faggruppe!

Kontakt Forlaget her

Se mere om kurses tilbudene her

Forside

Matematikvejleder -konferencen 2018

Konferencen afholdes den 23. august i Odense Congress Center Læs mere og tilmeld dig her

Sensommerkursus 2018

Sensommerkurset afholdes i forlængelse af Matematik- vejlederkonferencen den 23.-24. august i Odense Congress Center læs mere og tilmeld dig her

Persondata og databehandleraftale

Danmarks Matematiklærerforening og Forlaget MATEMATIK passer på dine personlige data.

Vores persondatapolitik og vores skabeloner til databehandleraftale kan du finde her

Tidsskriftet MATEMATIK

Tidsskriftet MATEMATIK vil fremover være både i en trykt og en digital udgave. Adgangen til den digitale udgave kan ske via UNI-Login.

Vores skolemedlemmer kan også få en digital adgang, hvis I oplyser en af de ansattes UNI-Login.

Vi mangler stadigvæk nogle medlemmers UNI-Login.

Tryk her for at indtaste dine oplysninger.

Se Tidsskriftet MATEMATIK her.

Blog indlæg fra Folkeskolen.dk

  • Hvordan vurderer vi læring?
    Oftere og oftere ser man overskrifter som ”Dygtige og innovative skoleelever præsenterede i dag deres opfindelser…” Og hver gang tænker jeg - hvilke parametre har forfatteren anvendt til at vurdere om eleverne er innovative?
  • GeoGebraworkshop i september, hvor deltagerne skaber indholdet
    Som optakt til den nordiske og baltiske GeoGebrakonference i København har danske lærere mulighed for at deltage gratis i workshops fredag den 21. september.
  • Bachelor: Samtaler er bedre end karakterer
    Karakterer ved folkeskolens afgangsprøver er ok, men de skader mere, end de gavner i hverdagen. Tal med eleverne om deres udvikling og læring i stedet for, siger Theiss Nielsen i sit bachelorprojekt
  • Matematiske forestillinger
    Hvilken betydning har forestillingsevnen for at udvikle vores undervisningskompetence? Hvordan kan man bruge den i sin forberedelse, og kan elevernes forestillingsevne måske være med til at udvikle deres forståelser af matematik?
  • Hvor dygtig er Danmarks lærerstand?
    Hvad betyder dygtig? Dygtig til hvad? Er lærerne ens? Hvordan ved man, hvor dygtige lærerne er?

TI-Nspire

Få 31 licenser til TI-Nspire for 3000 kr. pr. år ex. moms Se mere her