Medlemskab

Udmeldelse af Danmarks Matematiklærerforening

Ændring/opdatering af medlemsdata hos Danmarks Matematiklærerforening

Danmarks Matematiklærerforening og Forlaget MATEMATIK ApS passer på dine personoplysninger. Du kan læse vores Persondatapolitik her

Ændring af medlems oplysninger

Gælder kun offentlige institutioner
Ønsker man at kunne se en digital udgave af Tidsskriftet MATEMATIK, skal der angives et Unilogin.

Se under Kredse

Vælg mellem følgende:

For lærerstuderende

Brug mm / åå

Udmeldelse af Danmarks Matematiklærerforening

Fordel ved medlemskab

Som medlem af Danmarks Matematiklærerforening støtter du foreningens arbejde for at udvikle matematikundervisningen i Danmark.

Foreningen fremstiller materialer, afholder både lokale og landsdækkende kurser, afvikler konkurrencer og konferencer omhandlende matematikundervisning.

Foreningen samarbejder med flere andre interesseorganisationer for at udvikle fagets matematikindhold i Danmark og lægger pres på politikerne for at forbedre fagets vilkår og for en matematikundervisning baseret på forståelse og interesse.

Som medlem af foreningen modtager du Tidsskriftet MATEMATIK 6 gange årligt med inspiration til undervisning i faget, nyheder og meget mere, og du får 10 % rabat ved køb af Forlaget Matematiks egne udgivelse.

Fra 2018 har lærerstuderende mulighed for gratis medlemskab, hvor de både har adgang til Tidsskriftet MATEMATIK digitalt samt modtager bladet analogt 6 gange årligt. Som lærerstuderende får du ligeledes 10% rabat ved køb af Forlaget Matematiks egne udgivelser.